Tuesday, March 23, 2010

New York'ta Unlu Gormedim Diye Aglama!!!

New York'a geldikten sonra aylarca hic celebrity (meshur) gormemistim. 'Ya neden hic celebrity gormuyorum ben?' diye aglayip duruyordum. Aglamiyordum tabi ama sizlaniyordum. Hayir, elime fotograf makinasini alip manyak gibi kovalamak degildi amacim, sadece madem bu insanlar ortalikta geziyor, neden rastlamiyorum diye dusunuyordum.

Gunlerden bir gun, gecen yaz, West Willage'de aksamustu Emre'yle yururken yanimdan gecen adamla gozgoze geldim. Sonra nutkum tutuldu. Kendime gelip Emre'ye kim oldugunu anlatmaya calismam bir 10sn. surdu :) Gordugum kisinin adini da bilmiyordum, sonra arastirip ogrendim. New York'ta gordugum ilk celebrity'yi acikliyorum: Gabriel Bryne!

Adamin deli bakislari var, 2 salise bile nefesimi akcigerime geri gondermeye yetmisti, onu hatirliyorum :) Bir sure beni idare etti bu olay!

Sonra bir gun metroda downtown'a inerken karsima uzun boylu, tanidik bir adam oturdu. Kitap okuyordu, kafasini bir an olsun kitaptan kaldirmadi, yuzugu vardi. Saclarinda griler vardi. Deli kivircik... Taniyorum bu adami, ama adi neydi, bu o mu, ama kimse ilgilenmiyor? Yok yok kesin o, evet cenesi de yamuk, kesin o!!! Yani John Torturro!

Metroda hic bir zaman bir celebrity ile karsilasacagimi dusunmemistim. Ama iste, adam binmis, elinde kitabi, herkesin ortasinda, tam karsimda oturuyordu :)


Ucuncu celebrity Kelly Ripa. SoHo'da Tan'la geziniyorduk, o da bir sey bakiyordu, bir Pazar gunuydu, kafami cevirdim, bir baktim, ufacik bir kadin (kocaman kafali), yanimdan gecti, yaninda da cocugu vardi, kafasini gorunce zaten emin oldum, hahaha :) Oooppsss!

Kelly Ripa televizyon sunucusu. Ben de Turkiye'deyken tanimiyordum, burada da her sabah bir sekilde televizyonda rastliyordum. Neyse, canlisini gormek de beni pek etkilemedi diyebilirim :)

Bundan sonrakiler odamda posterleri yillarca asili olan iki kisi... Bir tanesini kendim bizzat gordum, digerini arkadaslarim gormus :( Aglamak istedim.

Bir gun yine SoHo'da Zara'ya girdim, kendime bir seyler bakiniyordum... Arkamda bir kiz bir seyler deniyordu, gozum kaydi, baktim, sarisin, uzun, boylu, hos bir kiz... Ne giyse yakisiyordu... Neyse, ben de bir tane sort begendim, XS aramaya basladim. Kiz 1 metre yanimdayken erkek arkadasinin sesini duydum. Kalin bir ses... Hic donup bakmadim, bedenimi aramakla mesguldum cunku :) Sonra nedense kafami cevirdim, cocugun kalin cerceveli gozlugunu gordum, aa gozlugun tipi nasilmis ki derken nefes almayi biraktim. O an sanirim rengim yesile, mora, turuncuya dondu!!! 1 metre otemde duran insan, senelerce posteri duvarimda asili olan Josh Hartnett'ti!!!

Hemen otemde, surada duruyor, aman allahim, aaaa bana bakti, hemen burdan gitmeliyim... O kadar utandim ki bir daha o tarafa bakamadan uzaklasip ablami aradim 'uyanman lazim, su an Josh Hartnett'le ayni magazadayiz' dedim :) Hemen bir seyler yap, dedi ama yapamazdim cunku insanlari rahatsiz etmeyi hic sevmiyorum, ayrica kiz arkadasi yanindaydi, ayrica ne diyecegimi bile bilemezdim herhalde. Ama uzaktan bol boooool seyrettim kendisini... Dergilerden tam sayfa resimlerini yirtar eve goturur asardim, o derece yani :) Cok da sevimliymis bu arada, cok da icten... Siraya girdim, onumdelerdi, biraz daha doydum ve halen normale donemedigim mor renkle Zara'dan ciktim :)

Bu arada gozlukleri Moscot!!! Johnny Depp'in meshur gozkukleri vardir ya, onlar da ordan... Moscot gozlukleri vintage ve 1915'ten beri New York'ta uretiliyor. Zaten uretim yeri de 1915'ten kalma :) Emre'ye gozluk almaya gittigimizde merdivenleri cikarken basamaklarin hala insan tasiyabilmesine sasirmistim :)

Annemi arayip soyledigimde de 'Keanu Reeves'i mi gordun kizim? diye sormustu... 'Listede o kaldi anne' dedim ama bana nasip olmadi :) Onun da hikayesi soyle:

Bir haftasonu arkadaslarimi brunch icin Tribeca'daki Bubbys'e goturmustum. Hatta Bubbys'i ovmek icin mail'e birkac link eklemistim, celebrity'ler de gidiyormus, haberiniz olsun, diye :)

Biz gittikten bir hafta sonra onlar tekrar gittiklerinde yan masada Keanu Reeves'in oturdugunu soylediler ve ben uzaktan gozyaslarimi gonderdim onlara :) Keanu Reeves'e olan sevdami babam bile bilir. Yaklasik 10 yil boyunca her turlu posteri odada asiliydi... Hahaha, neyse, bi dahaki sefere artik, napalim!

Yani artik aglamiyorum 'ben kimseyi neden goremiyorum, nerde bu insanlar?' diye. Josh Harnett bana uzuuuun sure yetecek gibi gorunuyor :)

Yeniler:
Nazli'yla bir gun telefonda konusurken Sienna Miller'i gordugunu soyledi. 'Kimle cikiyordu?' diye sordu, 'Jude Lawwww' dedim, 'evet, o da yaninda, simdi gordum' dedi :) West Village'de geziniyorlarmis arkadaslariyla. Bir de yine Nazli'yla West Village'de yururken 'brownstone' binalarin birinin onunde iki adam oturuyordu, bir cekirdekleri eksikti, oyle soyliyim. Neyse adamlardan bir tanesi aktor Oliver Platt'ti, epeyi yaslanmis, saclari grilesmisti ama yine de tanidim.. Celebrity gorunce insan hakkaten bir garip hissediyor :)

1 comment:

  1. he he, ben gordum Keanu'yu. Soho'da bizim is yerinin orda, sac bas sakal birbirine karismis, yuruyordu oyle.. :)

    ReplyDelete